Pages

Followers

Tuesday 16 October 2012

alhamdulillah.....

Adik aku imah telah selamat melahirkan bby girl....tp premature..mcm anyah dulu...dok la dlm NICU....aku harap semuanye selamat...dh darwisyah membesar dgn sihat...n aku jugak Alhamdulillah.....dalam masa x sihat raye aritu ropenye ade khabar gembira buat kami sekeluarga....aku disahkan mengandung...mcm x caye je...dh nk masuk ke-3....mudah2an murah rezeki kami sekeluarga.....n yg x terjangkanye...due date bby kali ni bulan APRIL jugak....ayong n anyah pn bulan APRIL...mama n abah bulan SEPTEMBER....mmg mcm merancang kn...itulah kuasa tuhan...aku berharap...preggy kali ni x brp teruk sgt kot....ade mase o.k ade mase k.o....aku harap semuanya selamat...smg bby sihat walafiat....

2 comments:

  1. alhamdulillah..hehe tahniah!lawak ler ayong n anyah..haha..tp sweet

    ReplyDelete
  2. skrg dh tukar along n angah....heheheheehe

    ReplyDelete