Pages

Followers

Monday 31 December 2012

Bye Bye 2012...Welcome 2013

Hari ni last day bagi tahun 2012....ape azam aku yg dh setel ek....ke aku x simpan azam tahun ni....hehehehhe.....

aku cuma berharap aku dapat jadi isteri yg taat pada suami dan ibu yg baik pada anak2....aku nk anak2 aku membesar dlm keadaan yg penuh dgn kasih sayang aku....aku xnk marah..pukul2...aku sayang anak2 aku...(x tahu la aku ape perasaan org yg sggp bunuh, pukul budak kecik yg mmg x faham apa2)....tambah lg tahun depan aku menambah ahli keluarga aku......aku jugak nk jd isteri yg solehah...aku xnk suami aku menanggung segala dosa2 aku....

tahun 2012 ni mmg tahun yg sgt mencabar aku dan suami....mcm2 masalah yg kami hadapi bersama dlm menguruskan rumah tangga....alhamdulillah suami aku seorang yg sgt2 sabar dengan dugaan yg ALLAH swt berikan......walaupun kekadang aku mcm frust nk hadapi.....inilah kehidupan....x semua org slalu berada diatas....atleast aku dan suami mampu menguruskannya dengan baik dan sama2 rasa susah...(jgn sok bile dh senang awak lupekan sy yg sggp bersusah dengan awak ni).....ye la baru 3 thn lebih kawen mmg la macam2 dugaan.....


dan semoga tahun 2013 ni akan memberi kehidupan yg lebih baik kpd kami sekeluarga....smg mak ngn abah dan mak abah mertuaku panjang umur dan dimurahkan rezeki slalu....smg jugak adik2 aku beroleh kejayaan dan kebahagiaan dlm hidup.....


mood : x sabar rasenye aku nk tggu kelahiran anak yg ke-3 ni.....lg 4 bulan je.......


No comments:

Post a Comment